ریچ اسنیپت چیست و چه اهمیتی دارد؟

ریچ اسنیپت ها که ممکن است شما آنها را به نام نتایج قوی بشناسید درواقع همان نتایج عادی در گوگل هستند که اطلاعات بیشتری را در اختیار شما می گذارند. از معروف ترین ریچ اسنیپت ها می توان به نظرات، رویدادها و  دستورپخت ها اشاره نمود.

از آنجایی که ریچ اسنیپت ها اطلاعات بیشتر و جذاب تری را نسبت به نتایج عادی به نمایش می گذارند اهمیت دارند. در یک نتیجه ی عادی گوگل  شما با اطلاعاتی مانند: توضیحات متا، عنوان، URLسروکار دارید در صورتی که در  ریچ اسنیپت ها اطلاعات بیشتر و جذاب تری وجود دارد و می توانند کلیک های بیشتری را کسب کنند.

 انواع ریچ اسنیپت ها

برای اینکه ریج اسنیپت موفقی داشته باشید باید اقداماتی را انجام دهید که اولین مرحله انتخاب نوع ریچ اسنیپتی است که قصد دارید در سایت خود مورد استفاده قرار دهید. همانطور که میدانید انواع متعدد ریچ اسنیپت ها وجود دارد و شما برای انتخاب ریچ اسنیپت مناسب با سایت خود  ابتدا باید انواع ریچ اسنیپت های موجود را بشناسید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید؛ هزاران نوع ریچ اسنیپت وجود دارد که شما می توانید متناسب با سایت خود بهترین آنها را انتخاب نموده و با استفاده از Structured Markup روی سایت خود نصب کنید. در ادامه ما چندتا از ریچ اسنیپت ها را معرفی خواهیم کرد.

https://www.p30day.ir/%d8%aa%d8%a7%d8%b3%db%8c%d8%b3-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%87%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7-277951.html

-دستور غذاها: ساختار ساده ای که تنها مخصوص پخت غذاها است و شامل اطلاعاتی مانند:میزان کالری، دستور پخت و نظرات است.

-نظرات:که شامل ستاره هایی است که نمایانگر بررسی کاربران می باشد و معمولا حدود 5 ستاره نشان داده می شود.

-موسیقی: به گوگل اطلاعاتی در مورد موسیقی میدهید و نتیجه را برای شما نشان میدهد؛ به عنوان مثال می توانید زمان انتشار آلبوم را وارد کنید و نتیجه را مشاهده نمایید.

-اطلاعات محصول: موتور جست و جو اطلاعات خاصی را درمورد محصول میدهد مثل قیمت و عکس های محصول

-آخرین اخبار: در این قسمت میتوانید آخرین اخبار مربوط به یک موضوع را در یک باکس مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که این نوع از ریچ اسنیپت ها تنها مخصوص سایت هایی است که  گوگل نیوز آنها را تائید نموده است.

-ویدیوها:موتورهای جست و جو اجازه ی دسترسی به ویدیو های پیج شما را ندارند از این رو با وارد نمودن اطلاعات ویدیو، ویدیو های مرتبط برای شما نمایش داده می شود.

-شرکت: اطلاعاتی را در مورد لوگو، آدرس و شماره تلفن شرکت در اختیار کاربران می گذارد.