شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. شرکت کاوشکام آسیا (وایزر) ارائه دهنده بهترین و به روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت های منحصربه فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه ای وسیله نقلیه شما می باشد. دومین نکته وجود نرم افزار و یا اپلیکیشن وایزر اختصاصی بر روی دستگاه است که سرور آن داخل کشور باشد تا سرعت و امنیت کار بالا برود. همانطورکه در متون بالا به آن اشاره شد، بهترین ردیاب خودرو دارای کاراییهای بیشماری میباشد. انتخاب بهترین ردیاب خودرو . 2 - جی پی اس ردیاب انواع مختلفی دارد که هر کدام برای استفاده های مختلفی ساخته شده اند . وارد کنندگان مختلفی در دنیا وجود دارند که از پنل اورجینال ارائه شده توسط کارخانه سازنده دستگاه به مشتریان خودشان خدمات ارائه میدهند . اگر بخواهیم از ردیاب خودرویی مثال بزنیم ، باید عرض کنیم که خودروهای مختلفی با استانداردهای خاص آن کشور تولید میشود . بهترین ردیاب خودرو در صورتی که هر یک از موارد زیر اتفاق بیفتد به صاحب خودرو پیام هشدار می فرستد و او را با خبر می کند که غیرفعال یا فعال کردن آن ها به دلخواه صاحب خودرو است.

 

برخلاف دزدگیر خودرو که بایستی در نزدیکی جعبه برق خودرو باشد؛ ردیاب در هر جایی از ماشین قابل نصب شدن میباشد. مساله دیگری که در تهیه ردیاب شخصی باید دقت نمائید ، سایت و نرم افزار ردیابی و خدمات پس از فروش آن میباشد . نقاط ثبت شده در دستگاه ، بعد از انتقال به کامپیوتر ، با نرم افزار مخصوصی به هم وصل میشود و اطاعات لازم را میتوان استخراج نمود . ردیابهای با کیفیت معمولا فلزی و از جنس آلومینیوم سبک ساخته میشوند تا تبادل دمای داخل دستگاه با بیرون برقرار شود و عمر دستگاه طولانی میشود . بنابراین در صورتی که هر نوع سوالی دارید ، زیر این پست برای ما کامنت کنید تا پاسخ آن را تقدیمتان کنیم. از نحوه عملکرد ردیاب خودرو آگاهی دارید؟ در کل میتوان گفت محل تعبیه و جایگذاری ردیاب خودرو بسته به نحوه تامین برق مورد نیاز آن دارد. نحوه شناسایی کارخانه خوب از همان پنل ردیابی و تعداد زبانهای تحت پوشش کاملا مشخص میشود . در واقع این دکل ها هستند که به صورت سلول با یکدیگر تشکیل یک شبه سلولی را می دهند و موقعیت شما وابسته به اینکه تحت پوشش کدام دکل هستید مشخص می گردد. https://behtarinbarbari.ir/radyabeman/

 

وقتی بیرون هستید و می خواهید بدانید وسیله نقلیه شما کجاست، استفاده از اپلیکیشن های موبایل موجود کار شما را آسان تر می کند. همیشه سارق به دنبال سرقت بی درد سر می گردد و به سراغ خودرو هایی می رود که فاقد سیستم ضد سرقت هستند، توصیه می کنم حتما هر دو وسیله را با هم استفاده کنید. باز شدن درب خودرو، روشن و خاموش شدن خودرو، حمل خودرو با یدککش، حرکت خودرو، حرکت با سرعت غیر مجاز، ضربه و لرزش خودرو، کم شدن باتری دستگاه، جدا کردن ردیاب از خودرو، دستکاری برق خودرو، خارج شدن و وارد شدن به محدوده خاص تعریف شده توسط صاحب خودرو و غیره. همچنین با ورشکستگی وارد کننده ای که پنل ردیابی متفرقه به مشتریانشان ارائه میدهند ، همه خدمات ردیابی نیز تعطیل خواهد شد . از آنجایی که ردیاب خودرو بهاندازه هر دستگاه فنی دیگر به طور گسترده مورد استفاده قرار میگیرد، باید دکمههای باکیفیت و مقرون به صرفه با دسترسی آسان داشته باشد و از مواد بادوام ساخته شده باشد. البته ردیاب های خودرو به طور کلی از لحاظ نصب به دو دسته سیمی و آهنربایی تقسیم می شوند که ردیاب های سیمی برق خودرا از خودرو می گیرند و ردیاب های اهنربایی برای تامین برق آن ها باید شارژ شوند.

https://techno-sho.ir/uncategorized/%D9%87%D8%B1-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%AF/

ردیاب یک وسیله امنیتی و مدیریتی برای استفاده در خودرو ، موتورسیکلت و اشخاص است . بعضی ها از ردیاب برای کارهای سبک کوتاه مدت استفاده میکنند و برخی نیز برای کارهای امنیتی و بلند مدت استفاده میکنند. این ردیابها بسیار ارزان هستند اما کاربرد امنیتی ندارند و بیشتر برای استفاده های ساده مانند پیک موتوری هایی که نظم در کار برایشان زیاد مهم نیست ، میتوان استفاده کرد . از یک ردیاب شخصی با اندازه خیلی کوچک نمیتوان انتظار طول عمر زیاد باتری و همچنین قدرت آنتن دهی خوبی را انتظار داشت . کاربرد ردیاب ها خیلی زیاد است برای افراد دارای اختلال فکر که احتمال گم شدن برایشان هست یا افرادی که احتمال دارد دزدیده شوند یا حیوانات خانگی و … برخی از ردیابها دارای امکانات دزدگیری هم دارند که باعث میشود که صاحبان خودرو در انتخاب ردیاب مناسب گزینه های بیشتری داشته باشند . داشتن امکانات دیگری به جز ردیابی نیز میتواند قیمت ردیاب را افزایش دهد. ردیابها به دلیل ارتباط مستقیم با برق خودرو ، میتواند تاثیراتی را بر روی خودروهای خارجی و حتی خودروهای انژکتوری ایرانی نیز داشته باشد . برخی از ردیابهای متفرقه و حتی ردیابهای درجه یک ، دارای میکروفون داخلی و یا میکروفون مخصوص اکسترنال هستند .